środa, 20 listopada 2013

Ekowioska się zagęszcza

Ekowioska się zagęszcza :) Emigrowałam z mojej sypialni do gabinetu,
a w sypialni zamieszkało dwóch ekowioskowiczów :D
W ich sypialni 24 stopnie, w kuchni czyli w centrum gorąca prawie 30 stopni Celsjusza :) Ekowioskowicze zachwyceni moim wynalazkiem grzewczym czyli moim mocarnym megapiecem :)
 
Jarek dzisiaj od rana sam się wziął za cięcie drewna i naciął co nieco słupów ogrodzeniowych. Pracowity i obowiązkowy człowiek.
Artur na razie tylko gada i gada, ale mam nadzieję, że jutro też się wykaże :) Papu i mieszkanko za darmo ma ode mnie. Wczoraj nocował w hotelu i zapłacił za dobę 60 zł i nawet śniadania nie dostał :) A u mnie gorący posiłek: pieczony kurczaczek, ziemniaki puree i sos cebulowy, kawa, herbata, a jutro na śniadanie naleśniki i jogurt naturalny będzie gotowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!